Täällä taas...

Miksi toi mies ei voi ymmärtää, että tällä hetkellä en halua nähdä yhtään sukulais vauvaa, enkä myöskään ystävien vauvoja. Kokoajan olis menossa kylään vaan niihin paikkoihin missä on vauvoja, no okei yksi näistä on hänen siskonsa, mutta silti mä en vaan voi kestää sitä, että näen vauvan joka ei ole minun. Varsinkin kun tiedän, että lähiaikoina en ole vauvaa saamassa, kiitos mieheni...

Miten ihmeessä voin kertoa miehelleni minkä takia en halua hänen siskolleen kylään? Hän kun ei edes ymmärrä miltä vauvakuume tuntuu! Olen yrittänyt miettiä miten voisin sen selittää hänelle, eka yritys oli että vertasin sitä kun hän halusi moottoripyörän, mutta meillä ei ollut varaa ostaa sitä, koska minä olin pitkällä sairaslomalla. Noh se selitys kaatui siihen, että mies totesi, että olisi hän sen voinut osamaksulla ostaa jo silloin... Toisin sanoen ei sisäistänyt pitkääkään siitä mitä yritin selittää.

Toinen mitä olen miettinyt on: Hän haluaisi urheiluauton, no meillä ei ole parkkitilaa sille ja vaikka hän kuinka sen haluaisi minä en ole valmis hankkimaan lisää autoja meidän talouteemme. Tuo saattaisi jopa ehkä toimia, mutta sit mies kuitenkin toteaisi, että kyllä kadun varteen mahtuu eikä sillä ole väliä olenko minä valmis kun hänelle se kuitenkin tulee... GRRRRRR!!! 

Opiskelijen suhteen tuli tänään taas reilusti edistystä koska huomasin, että saan nyt syksyn aikana viidestä näytöstä luultavasti 4 suoritettua ja se viimeinen sitten heti vuodenvaihteen jälkeen!! JEI!! 

Toivon mukaan tämän tiedon avulla saisin puhuttua miehen sille kannalle, että voitaisiin jo vihdoinkin alkaa yrittämään pikku kakkosta <3